Back in UK..

Jaha då va man tillbaka i regnet.. För regna va precis va de gjorde när
jag landade igårkväll.. De SPÖ regnade..

Det blev en ganska lång dag igår, när jag väl kom fram i Danmark får jag veta
att tåget inte går direkt till Kastrup utan att jag måste byta på vägen.. Och jag
som inte fattar ett smack danska försökte mitt bästa att lyssna på va jag skulle
göra alla gånger de sades i högtalaren men jag blev fan inte klokare..

Iaf på sista stationen hoppade jag av och där står jag o ser allmänt vilsen ut
när en danska med en resväska kommer fram till mej o frågar om jag ska till
Kastrup.. Så jag följde me henne, hoppade på nått tåg sen av efter några stationer
och sen tog vi tunnelbanan till flygplatsen.. Under tiden fick jag veta att hon va lesbisk
och skulle åka till turkiet på en sista minuten resa.. Tydligen sänder jag ut gay-vibbar
för hon frågade om jag hade nån flickvän.. Hmm? Okej?

Iaf väl framme på flygplatsen satt man där o glodde som ett annat fån och så får
jag de goda nyheterna att mitt plan är en timme försenat. Jippie!

När de ääntligen va dax att å på planet så va där i stortsätt fullpackat så jag går o sätter
mej ganska långt bak. När jag kommer gående vänder sej en kille om och ger mej
värsta fete leendet och frågar om jag vill sitta hos honom o hans vän.. haha
Sen hade jag riktigt trevligt resten av resan, det visade sej att killen hette Richard och
bor i London och han hade vatt i Danmark och jobbat som DJ på nån festival där..

Jag har märkt att flygplatser och flygplan är bra ställen att bli uppraggad på hahaha..
Först när jag skulle åka till Sverige o så nu på vägen tillbaka oxå..  :D

Iaf nu e jag hemma igen o mår piss, börja redan igårkväll att nysa som en galning
och nu e jag mega täppt o mår allmänt kasst.. Jippi de e så skönt att va hemma..

Aja ska gå o dra täcket över huvudet nu o dö lite (Nä jag e inte alls dramatisk jag vet)

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Maria

miss you girl :p

2008-08-04 @ 20:35:14
URL: http://riiapiia.blogg.se/
Postat av: Maria

miss you girl :P

2008-08-04 @ 20:36:35
URL: http://riiapiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0