Dagen..

Jaha idag åkte pojkarna o jag in till Rugby för att käka lunch och sen
åkte vi till Southam (Craig Davids hemmaplan) för att simma.. Det blev
ca 15 minuter i vattnet sen spydde nån så alla fick gå upp haha.. Mys!

Så vi åkte hem till Michaela så pojkarna kunde leka med Sam..

Ikväll har de bara vatt lungt, tittat på lite vänner avsnitt me pojkarna och nu har
dom precis gått o lagt sej och jag kollar på Braveheart, ahh älskar den filmen
o nu kanske jag till och med får se hela, har sett början på filmen ca 5 ggr o
de sista 10 minuterna 2 ggr men aldrig hela filmen tillsammans så de ska jag
fan göra ikväll!

Imorron blir de Rugby igen. har lovat att i ska gå på McDonalds och sen shoppa
lite, så de blir najs o på kvällen e jag ledig så då får jag se va Marcus har planerat
för oss haha :D

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0