Gäääsp

Min helg ser ljusare o ljusare ut nu, Graham ringde innan och sa att de
finns chans att han kommer hem redan ikvälll annars blir de imorron
förmiddag.. JIPPIIEEEE :D

Sen vet jag visserligen av erfaranhet att mycke kan hända så jag får väl
försöka att inte få för stora förhoppningar... Men hålla tummarna kan man
ju alltid göra..

Idag blir de väldigt lungt, har precis vatt o handlat fish&chips till pojkarna
själv stod jag över då jag mår illa av bara tanken på fish&chips..
Sen blir de movie night, det ska ses Mean Girls HAHA de va pojkarnas val :P

Nää krypa upp i soffan med mitt marabou chocklad och en filt, yees de lät
som en kanon idé..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0