Palla rubriken..

Då va oxå denna helgen slut..

Igår drog ett gäng här från rugby in till Birmingham för en utekväll..
Hade såå jävla roligt träffade Micah oxå som jag inte träffat på över en månad.
Sen träffade jag Tony, världens skönaste snubbe och så en av Micahs bröder, Nigel.
Hela kvällen bestod av dans, alkohol och underbara människor, jag behövde verkligen
träffa lite nytt folk är ganska trött på Rugby och människorna här.. Så de va najs..

Idag har de vatt mindre najs dock, va de nån som sa mega cp bakis?
Usch jag hatar att va bakis..

Nu är de en 24/7 vecka av jobb som jag har framför mej.. Woho..
Får se va vi ska hitta på..

Nää nu ska jag ha movienight me pojkarna, vi ska se Harry Potter..

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0