Slut..

Jisses vilken dag detta har vatt..
Upp tidigt för att ta hand om berget av tvätt jag samlat på mej..

Sen fixa lunch till pojkarna, kolla ett avsnitt av DP och ett av OTH
sen begav jag och pojkarna oss till Dracote och gick runt hela sjön..
Lr dom cyklade o jag växlade mellan jogging och gå.. De va rätt najs
faktiskt men fan jag e död i kroppen nu, jag är ju inte direkt känd för min
uthållighet hahaha..

Iaf hem och fixa middag och sen har hela kvällen spenderats med att
spela monopol.. Jag vann, jag vann fett mycke haha jag hade hotell o grejer
på den engelska motsvarigheten till centrum o norrmanstorg :D Yeah go alex :P

Aja nu har jag precis skickat mupparna i säng så nu blir de slappe för min del..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0