Uppdatis..

Kör dagvis, snabbast och effektivast så..

Fredag: Åkte in me mina pojkar till Rugby, gick och käkade på McDonalds
sen gick vi o shoppade, det blev lego för de sista semester pengarna sen
gick vi o köpte lite pennor o suddi o sånt som jag bjöd på :D
Efter de gick vi till en pub o käkade lite glass o annat gott..

Halv 5 kom Julia, Grahams syster och hämtade upp pojkarna och sen va de
dax för mej att fixa hår o kläder o smink innan jag skulle me bussen..
Hem till Marcus o tog en öl innan vi begav oss mot Johan som va super snäll
och bjöd på mat..
Vid halv 12 drog vi ner till Sport bar där vi mötte upp nårra..
Dans, drinkar o mera dans blev de, vid halv 2 drog Marcus, Paul
 o jag vidare till ett annat ställe.. Vid 3 kännde jag att jag fått nog o lite
 till så jag satte mej i en taxi hem..
Fy sören va världen snurra när jag lagt mej ner i sängen haha..

Lördag: Vaknade runt 12 och va mer lr mindre död..
Pojkarna kom inte tillbaka förrän klockan va närmare 4
vilket va ganska skönt då jag mådde som jag mådde..
Skulle igentligen dratt ut på lördan oxå men jag va ganska trött o ingen
skulle ut heller så jag bädda ner mej med en bok o va hur
nöjd som helst me de :D

Söndag: Marcus o Johan kom och hämtade upp mej så åkte vi till
Coventry och Ikea. Käkade självklart köttbullar, potatis, lingon o sås..
 GUD va gott de va!
Sen blev de lite shopping, iaf för Johan.. Marcus o jag längtade
bara efter den svenska foodshoppen som ligger utanför :P

När vi väl kom dit fyndade jag BJÖRNEKULLA sylt haha och
marabouchocklad lite dajm och en prinsesstårta. Här ska de krängas! haha

Sen åkte Marcus o jag hem till honom o plöjde nårra filmer,
kolla gamla bilder och snacka lite skit..
De va naajs, ett perfekt avslut på helgen..


Och nu till verkligt goda nyheter: BÅDA mina syster ska komma
 och hälsa på mej! Dom kommer den 9e oktober och dom tar
med sej en tredje person som dom vägrar berätta vem de e, hela
min familj ingår i nån maskoskopi mot mej!
Dom jeeevlarna :@ hahaha Nä men de ska bli såå
jävla roligt att få hit dom :D

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: snygge syster

du e så jävla känslig asså

2008-08-19 @ 19:21:59
Postat av: Alex

haha snygge syster?? ahahahah jag dog..

och nee jag e inte känslig :P

2008-08-19 @ 21:48:00
URL: http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0