Usch..

Ok då sitter man här o e allmänt mega bakis..
Men de e de lätt värt hade skit kul igår :D

Dagen igår börja med att jag, pojkarna o graham åkte till en safari park.
Åkte runt o kollade på djuren va allt från elefanter till tigrar och noshörningar :D
De va faktiskt jävligt kul :D Jag va som en liten unge igen hahaha..

Sen på kvällen kom Paul och hämtade mej så åkte vi till Merchants där
vi mötte upp Marco och Dan. Drack ett par öl och snackade massvis med
sport främst fotboll, jag va lycklig! haha

sen vid halv 12 drog vi bort till Sport Bar där vi mötte upp en massa andra.
Dansade drack skrattade o hade skit kul.. Sen efter de gick Marco, Dan, jag,
Paul och Walter vidare till The Bank.. Vid halv 3 snåret gick Marco o Jag hem till
Paul och käkade lasange o kolla film haha..

Så idag mår jag som man förtjänar men som sagt de va lätt värt de!
MEN jag lyckades på nån jävla vänster paja min ÄLSKADE kamera :(
Jag mår såå dåligt över de, men har redan hittat en ny som jag ska köpa
som inte alls e specieltl dyr :D

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: papps

Ta bort de raderna om kameran,för du vet väl va mossan kommer och säga.

2008-08-31 @ 19:47:12
Postat av: Alex

haha jo jag vet

2008-08-31 @ 20:00:48
URL: http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0