11 dagar..

Va de nån som sa hemlängtan???
Jag har FETE hemlängtan nu...!!!!!

Ta mej hem, hem till min säng, mitt rum, min data, min familj,
mina vänner, mina skor, min katt, min hund, min mammas mat
osv osv.. Kan fortsätta i evigheter men de tror jag inte ni e så intresserade av!

Aja jobba till freda sen vettifan va som händer i helgen, förmodligen inte
allt för mö, de flesta är inte här i helgen så jag får väl underhålla mej själv
kanske kan locka me men nån av de stackarna som e kvar att gå på bio.
Jag e verkligen på biohumör, inte vatt på bio på länge, de e konstigt..

Nää vänner på tv nu.. C ya

Kommentarer
Postat av: papps

ja o te pappas uppassning av daj.Hjärtligt välkommen HEM

2008-12-10 @ 06:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0