6 dagar..

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen, denna kvinnan har vatt
fett sjuk.. Så sjuk att jag till och med fick tillbringa natten på sjukhuset
i onsdags.. Väldigt härligt japp! Andra gången jag åker ambulans sen
jag flytta till england, man gör ju de me stil vettni ;D

Iaf har börjat repa mej nu inte längre 42 graders feber nu e de mest lite
rethosta som ligger kvar. Jag ska ju lätt va frisk när jag kommer hem!!

Aja e fortfarande lite sleden efter veckan så nu blir de soffan och
en massa sex and the city avsnitt som gäller!

Adjö!

Kommentarer
Postat av: mamma

Allt du gör med stil har du mig.Krya nu på dig så ses vi snart. P o K MAMMA

2008-12-14 @ 19:05:32
Postat av: - MARIA

snart home sweet home? längtar? ;D -ler .. planer för nyår dåå? kiss, kiss.

2008-12-17 @ 21:04:48
URL: http://riiapiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0