Helgen..

I fredes va jag utbjuden på en dejt men jag skippade den, stannade hemma
me pojkarna istället ska ju va ifrån dom ett tag nu ju.. Så vi laddade upp med
glass och monopol.. Jag loosade, fett mycke haha.. Men de e lungt jag e inte
den som e den :D

Vid 10 kom Michaela så vi åkte till Tesco och köpte tre filmer..
sen kolla vi film fram till klockan va närmare två..

Lördagen blev först lite shopping i Rugby, shoppade inget speciellt alls..
På kvällen mötte vi upp Walter, Nicolas och Susan på min favvis pub
för att käka middag och sen drog vi o bowlade..
Mitt i bowlingen ringer Graham o säger att han måste åka iväg och jobba.
Så direkt efter bowlingen åkte Michaela o jag hem och när pojkarna gått o
lagt sej ringer Graham "Varför dricker inte du o Micki upp vodkan som e kvar"
haha sagt och gjort de slutade i en räserfylla för oss båda hahahahah..

När pojkarna väckte oss idag va vi någon sköra haha..

Nää funderar på soffan.. ha de..

4 DAGAR KVAR YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ses till helgen bruttan!

2008-07-14 @ 11:25:50
Postat av: Alex

Jaa de gör vi fan :D woho

2008-07-14 @ 16:17:25
URL: http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0