Helgen..

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Har inte haft tid helt enkelt..

I fredes blev det bio och utgång.. Va och kollade på Hancock me Marcus,
Michaela & Micah.. Den va helt ok fick ett par goa skratt iaf :D

Efter filmen drog vi ner till stan där vi mötte upp Nicolas, José, Susan,
Judita och Toby..  Satt på Dirty Duck ett tag o drack ett par öl innan vi begav
oss bort mot Sport Bar där vi dansade haj vilt hela natten..
Jag blev även uppraggad av en kille som hette Carlton (När han sa sitt namn
började jag ASGARVA för jag tänkte direkt på Carlton i Fresh Prins HAHAHAHA)
han tittade på mej lite konstigt sen frågade han om jag tänkte på Carlton i fresh prins
hahahah.. Jag bara JAAAAA så sa han att tyvärr dansar han inte som honom hahaha..
Vi stod o prata ett tag iaf och helt plötsligt frågar han mej när jag skulle åka tillbaka till
skottland. Jag va ehh va?? Haha han trodde att jag va skotte.. Haha hmm okej :S
Han fick iaf mitt nummer och jag har redan blivit tillfrågad om en middag men jag sa
nej.. Känner inte för nårra fler killar nu.. hahah

Sen när Michaela o jag tog taxi hem så börja taxichuffören ragga på mej oxå haha
aja ibland e man på G :P hahaha

Igår kom Marcus och hämtade oss så åkte vi på Godivafestivalen i Coventry.. Inte så
mycke o se direkt men Micki o jag åkte en as rolig karusell :D hahahahahhahahaha

På kvällen blev de en snabb öl inne i stan me Marcus sen vid halv 12 tiden
gjorde Micki och jag pommes för vi va hungriga hahahaha...

Idag e de jag som inte lämnar soffan.. de regnar o e grått ute (precis som alltid)
så jag har en latar-mej-dag.. Najs..

Ses om 11 dagar <3

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0