Hemma

Phu det har varit ett par hektiska dagar sen jag kom hem..
Och mer lär de bli  men jag gillar de, jag gillar de som fan ;D

Skulle igentligen vatt hemma vid 11 i torsdags men mitt plan va nästan
två timmar försenat så jag va i hbg vid 1 tiden.. Sen va de direkt ut till ängelholm.

Fredagen spenderades me mamma o pappa som har haft 20 årig bröllopsdag.
På kvällen kom min bästis Voje och grilla, spela kort o bara softade..

Lördag: ÄNTLIGEN HEMMA va hemma i ca 20 minuter innan min underbara och
nya bilägar-Madde kom :D Vi gjorde va vi brukar dvs, fika. Värmde några av mammas
kanelbullar (som hon bakat för att jag kom hem) och satte oss på balkongen..
Sen på kvällen blev de tacos och film. Kollade Utvandrarna och Nybyggarna.. Bra filmer.

Idag har de vatt ett jävla rännande, va på ikea och köpte nytt bord till mej o lite
 annat smått en inom jysk.. Sen hem sen fick vi besök och nu är jag ensam
för första gången sen i onsdags. Phu..

Imorron ska jag först kolla våra bästa år både repris och dagens sen åker jag till
Köpenhamn och hämtar Michaela :D Woho

Nää sova nu kanske? Jaa..

Kommentarer
Postat av: Therese

Nej, men va trevligt att du är hemma igen. Då kanske man kan få tillbaka sin tröja denna gången..?

2008-07-21 @ 11:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0