Jobb,tvätt och nedräkning!

Precis hemkommen, har hämtat mina boys i skolan..
Det har vatt en tuff dag idag, jag har 1 ton tvätt som jag sakta men säkert
jobbar mej igenom. Jag har storstädat mitt rum (tro mej de va mer än välbehövligt)
och snart ska jag fixa nån ätbar middag till boysen.. Hmm undrar va jag ska göra?

Hade världens hemskaste dröm inatt.. Jag skulle tydligen resa nånstanns men
jag hade glömt att packa (!) så där stod jag på flygplatsen med min Pappa, Kalle
och Dannjella och hade absolut inga saker med mej.. Dannjella erbjöd sej att jag
kunde få låna skor av henne men hon har typ 3 strl större än mej haha..
De va en heeemsk dröm. Undrar om mitt undermedvetna försöker säga mej nått?
Jag ska ju trots allt snart ut o resa.. Hmm..

Håller på att boka om min biljett faktiskt nu, jag skulle åkt hem från sverige den 2a
augusti men nu ser det ut som att jag får stanna minst 1 dag extra :D Jeeees!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0