Död..

Fy fasen va trött jag va imorse när pojkarna väckte mej kl 6..
Har knappt sovit en blund på hela natten har haft sjukt ont i magen..
Mår bättre nu men jisses vilka kramper jag låg inne me..

Pratade lite me mamma o pappa innan. Dom har semester nu dom grisarna.
och tydligen ska de bli fint väder i slutet av veckan hemma i Sverige.. ibland
avskyr jag england.. Alltid grått.. AHHHHHHH
Fick även höra att min katt har blivit poppis, men bara så du vet hon e min bebis :P
Ska bli skönt att få komma hem o hälsa på ett tag.. Nu e de bara 17 dagar kvar..

Graham kommer hem ikväll.. Han har vatt i Norge sen i torsdags..
Så imorron e de Alex som får sovmorron, fast jag lär väl vakna ändå
folket i detta huset vet inte va hänsyn är.. men men..

Nu ska jag lägga mej i sängen me min bok o vänta tills klockan
är 8 och vänner börjar tätt följt av de nya avsnitten av One Three Hill :D

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0