Doktorn :D

Jaha då har man vatt hos den sjukt heta doktorn idag igen..
De första han säger när jag kommer in är:
-Hor ar det?
HAHAHAHA han hade lärt sej lite svenska för min skull.. Sött haha :D
Sen fick jag översätta papperna som min läkare hemma i Sverige hade
faxat till honom.. Ibland så fattade han själv va de stod och då va han
väääldigt stolt över sej själv och frågade om jag inte va impad haha :P

Sen tyckte han att jag skulle lämna ett blodprov o alla som känner mej vet
att blodprov och Alex = DÅLIG kombination...
Och det såg han på mej oxå så han bara:
- Would you feel better if I did it?
Jag bara JAAAAAAAAAAAAA hahaha tyckte de va väldigt snällt av honom att han
erbjöd sej att göra de.. Fick dessutom reda på hur gammal han e haha han e 27
snacka perfekt ålder :D hahahahah
Så fort vi (Michaela & jag) kom ut från undersökningsrummet så säger Michaela
- Okey, you are so flirting with each other..
HAHAHAHAHAH okej de gör vi kanske.. Men bara lite.. haha men han e så het..

Nää nu ska jag gå o lägga mej och drömma om min egna Dr McDreamy :D

Kommentarer
Postat av: PeaNea

Sååå porrigt!! Gör det på sjuksängen!

2008-06-24 @ 23:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0