Helgen..

Fredagen va blandad, hade mega kul när vi gick ut för en kväll på stan
men samtidgt lite nere för att de faktiskt är slut nu.. Mitt beslut javisst men
de e alltid trist när de måste ta slut..
Aja vi började kvällen här hemma (Jag & Michaela) vi sminkade oss, fixade
hår och naglar och drack smirnoffice :D

Vid halv 10 kom Marcus och hämtade oss och vi begav oss till Dirty Duck där
vi mötte upp en massa andra.. Vid halv 12 tiden begav vi oss bort till SportBar
där resten av kvällen bestod av dans dans dans o några välbehövda drinkar..

Lördag, låg i sängen fram till klockan va närmare 3. De va Michaela och jag
och vi fick flitigt besök av pojkarna när dom kände för att mysa lite..

Sen packade vi ihop alla våra saker och åkte hem till Michaela då jag hade
lovat att göra slingor på Jane..
Sen stannade vi och käkade middag och de slutade me att pojkarna och jag
stannade över natten.. De va najs att bara slappna av en dag..

Idag väckte mina kära pojkar oss halv 7 (dom vet ärligt talat inte vad sovmorgon e)
upp och käka en riktigt Engelsk frukost som Jane hade fixat..

Vid 10 tiden åkte vi hem igen.. Michaela o jag intog min säng de första vi gjorde haha
så mesta delen av dagen har spenderats i min underbara säng..

Nu e de fotboll som gäller :D

Puss&Kram

ps. Är sååå sjukt glad för din skull Mamma, du förtjänar de verkligen :)
Älskar dej..


Kommentarer
Postat av: mamms

Tack för att du glädjes med mig lilla stumpan

2008-06-30 @ 10:59:47
Postat av: Anonym

Tack för att du glädjes med mig lilla stumpan

2008-06-30 @ 11:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0