Helgen..

Fredag: Åkte in till stan me pojkarna o Michaela och käkade lunch
gick och shoppade lego, skor och kläder mm (NEJ jag shoppade endast smink)
Efteråt gick vi och satte oss på torget och käkade glass och glodde på folk.

på kvällen hade jag o pojkarna filmkväll, vi såg Kalle och chockladfabriken..
Jag va inte alls så spec impad när pojkarna sa att de va den dom ville se
men jag e glad att vi gjorde de, jag äälskar den filmen nu haha.. och
jag älskar Johnny mer o mer för varje film jag ser honom i <3

Vid 8 tiden kom Grahams syster och släppte av sin son här sen röjde
alla tre som huliganer innan de va dags att sova..

Lördag: Efter att ha blivit väckt mitt i natten och fått en mindre hjärtattack
vaknade jag kl 7 av att alla tre puckona springer runder och härmar
brandbils sirener.. Hmm.. Inte den bästa väckningen jag fått i mitt liv.

Michaela kom och joinade vid 12 tiden och efter Eddie åkt hem åkte vi in
till stan igen för ännu mera shopping. Det resulterade för min del i en
ny klänning, två väskor, en t-tröja och ett linne.. Jag e nöjd!
Henry e oxå nöjd för de va han som valde ut t-tröjan hahah :P

Sen va de hem, fixa middag, lämna pojkarna hos Julia, in på Sainsbury´s
och inhandla gott inför kvällen (Absolut rasberry) och sen in till stan och
hem till Martin o Fergus.. Vid 11 tiden drog vi ner till stan där vi dansade tills
vi blev utslängda vid stängning..

Söndag: vaknade upp mega bakis, Micah som vatt nykter kvällen innan passade
upp mej med vatten och huvudvärkstabletter.. sov lite till sen iväg och hämta
upp pojkarna, hem sova ännu mer och nu har vi precis käkat middag..
Jag är minst sagt död.. Ska nog gå o lägga mej samtidigt som pojkarna ikväll
dvs runt halv 9 tiden.. Naaaajs!

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0