Konstig..

Ah jag har världens sämsta dag idag.. Allt blir bara fel. Och så e de
grått ute, hur jävla kul e de i slutet av Juni?  AHHHHHHHHHHHHHHHH

Drömde världens sjukaste dröm igår. Va hemma i sverige o hälsade på
men jag träffade typ inte nån av mina vänner, ne istället umgicks jag med
mitt ex nya flickvän.. Liksom eh okej? Och så va Michaela oxå där och hon hade
hmm hur ska jag uttrycka detta snyggt (Mamma läser ju bloggen) sexuellt umgänge
med min absolut allra bästa vän (jag nämner inga namn men jag tror ni vet vem
 jag har i åtanke HAHA) och detta skedde då under en bil.. Eh hmm..
Allt va helt upp och ner.. Hmm drömmar kan fan va knäppa ibland..
Ne nu ska jag bädda ner mej i sängen igen med min nya bok Lipstick Jungle av
samma författare som skrev Sex and the city :D

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Linnea

Den boken suger. Hatar den..har ett par sidor kvar, läser ut den bara för att...

2008-06-25 @ 22:13:51
URL: http://linneajosefin.blogg.se/
Postat av: serfhsd

skaffa normala drömmar..

2008-06-26 @ 02:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0