Najs..

Då va de kväll igen, känns som dagarna bara flyger förbi..
Kan inte fatta att de e juni månad redan.. Och att jag snart har bott
i England i 4 månader. Jag som tvunget skulle åka hem nu i Juni..
Haha de e rätt roligt att jag tänkte så innan jag kom hit, nu tänker jag inte
alls så.. Nu sitter jag mest o funderar på hur länge jag ska stanna om jag
kanske ska plugga här lr vad.. Hmm aja många frågor och jag får väl svar
på dom nån gång men nu vill jag mest bara ta en dag i taget.. Skönast så.

Aja snart e de helg, fredag bär det av till Cardiff i Wales med Micah, han ska
spela fotboll med sina gamla universitets polare, jag ska följa me som support
är det då tänkt, själv följer jag mest med för all fotboll och all öl :D
Hem kommer jag igen på söndag så de blir uppdatering om helgen då och en
massa (förhoppningsvis) snaskiga bilder :D Ska se om killarna i Wales e snyggare
än dom här i England :P hahahahahah

C ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0