Semester..

Jaha imorron ska jag på mitt första läkarbesök.. Något nervös måste jag säga..
Michaela och Graham ska följa med mej så de känns ju lite bättre..

Men iaf i helgen blir de en liten mini-semester för min del.. Graham tycker
att jag behöver komma bort från allt ett tag, så i helgen ska vi åka upp till
Lake District.. Naaajs massa  sjöar, berg o underbar natur.. Lugn o ro..
Ska bo i en jätte fin liten stuga. Jag ser faktiskt grymt  mycke fram imot de..

Aja nu snart blir de bio me Michaela, vi ska se Sex and the city filmen igen haha :D
Ha de fint.. Och fira nu midsommar för mej med alla ok?? :D


Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, i år blir det ju ingen midsommar i mitt kök.. :p

2008-06-19 @ 23:31:37
Postat av: Alex

haha nee tradit, va väldans trevligt förra året :D

2008-06-20 @ 16:51:29
URL: http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0