Uppdatering..

Va hos doktorn för första gången i torsdags, när vi satt i väntrummet så sa
jag till Michaela att min doktor säkert skulle vara fet ful o illaluktande
(allt detta baserade jag på hans namn, ett namn jag inte kan uttala)
Helt plötsligt öppnar världens pudding dörren och ser sej omkring och jag
säger till Michaela "varför kan inte han vara min läkare?"
Och så säger denna vackra människa
- Miss Alexandra Jonsson
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH total lycka.. Jisses vilken heting han e!
Ska dit igen imorron och denna gången e de full mundering som gäller dvs
smink, hår o höga klackar :D hahahahaha


Helgen kan ju bara beskrivas
med ett ord: BLÖT, det regnade konstant hela helgen hahaha.. Men sen
e de ju oxå England jag bor så va annat kan man vänta sej?

När vi kom hem vid halv 6 tiden igår, va de bara rätt in i dushen innan Micah
kom och hämtade mej.. Vi mötte upp Marco, José och några till på Merchants
där vi kollade på fotboll (Yeah heja Spanien) Sen hem till Micah o kolla film sen
slocknade jag vid 11 tiden hahah..

Vaknade klockan 6 idag av Micahs dumma väckarklocka och Micah e en av dessa
personer som tycker om att snooza, jag fattar de inte.. Jag blev bara tröttare o tröttare
för varje gång han snooza.. Jeez..

Nu är jag precis hemkommen från stan, va o luncha me Michaela blev litta shopping
oxå men bara nödvändiga saker faktiskt.. haha

Ska hämta pojkarna nu

puss&kram

Kommentarer
Postat av: dannjella

SDu är utmanad, kolla min blogg! :D

2008-06-24 @ 15:03:33
URL: http://vjykort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0