Uppdatering..

Mån-Tors jobb..

Graham kom hem vid 9 på torsdagkväll.. Micah kom och hämtade mej
så åkte vi hem till honom, kollade på Britan got talent och Gossip Girl :D

Fredag morron kör Micah mej hem innan jobb, jag går o lägger mej i hopp
om att få en timmes sömn, ack så fel jag hade.. Michaela kommer och vill
att jag ska följa me till frissan, samtidigt ringer Marcus o vill prata om planerna
inför kvällen.. Slutar iaf me att jag slapp följa me till frissan.. Okej, lägger mej till
rätt i sängen igen. precis på insomning när mobilen piper igen, de e Micah som
vill kolla att jag inte sover.. Shyst, tack gott folk jag ska göra er en tjänst en annan
gång..

Vid 11 kommer Michaela igen och säger att vi ska in till stan o käka lunch me en
ny aupair, sagt och gjort.. Kläder på och lite smink sen in till stan o möta upp
den nya tjejen (som inte pratar engleska, bara tjeckiska WOHO) tack o lov
mötte vi upp Fergus, Nicolas, Micah & Tony för lunch oxå..

Efter lunchen gick Micki o jag en sväng på stan innan vi satte oss och tog en långfika..
Sen hem till henne där vi kollade film..

Klockan 8 kom Marcus och hämtade mej, vi skulle käka middag o "fira" nationaldagen.
Mötte upp Johan i stan sen gick vi på en resturang som serverar medelhavsmat..
God matt, god dricka och trevligt sällskap ;D
Vid 11 tiden gick vi bort till Style där vi mötte upp Fergus, Martin, Toby och Micah och
tog ett par öl, och i mitt fall cosmopolitan :D
Vid 1 va jag så trött att jag knappt kunde hålla ögonen öppna så vi körde hem till Micah.

Vid 1 tiden på lördan kom Michaela och hämtade mej så åkte vi och hämtade upp
Marcus och åkte för att käka en sen lunch.. Svinit gd mat, de stället ska jag till igen!

Sen hem till mej så jag fick duscha sen hem till Michaela och kolla fotbollen..
Vid 9-10 tiden åkte vi in till Rugby och hem till Christophe som hade bbq :D
Alla satt samlade, de spelades gitarr och några sjöng (dock inte jag ville ju inte
tortera dom stackarna) men iaf en väldigt mysig kväll..

Söndag så sov jag länge vilket jag verkligen behövde, sen va de sundaylunch
och efter de åkte vi hem till Grahams syster och bara satt o njöt av de fina vädret..

Idag har jag legat ute och stekt som en sill i trädgården.. hade jag vatt hemma i Sverige
nu hade  jag redan vatt brun men här lyser ju solen me sin frånvaro mesta delen
av tiden.. aja man ska väl inte klaga..

Ska iväg o hämta pojkarna nu sen ikväll vblir de countrypub :D Naajs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0