Utmanad!

Dannjella utmanade mej..

Regler:
- Beskriv först reglerna
- Svara på alla frågor
- Välj ut X personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din
- Låt personerna som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!


Fem saker som fanns på din Att-göra-lista idag? 
- vakna och lämna pojkarna i skolan
- gå till min (sjukt heta) doktor
- åka in till Rugby o käka lunch me Michaela
- hämta pojkarna i skolan
- fixa middag 

Vad gjorde du för tio år sedan?
- Hmm för 10 år sedan va jag 11 år och mitt liv kretsade runt två saker, hästar o innebandy.
Jag använde waaaaay för mycke smink och hade penta-brallor.. Precis som alla andra :P
Jag hade i stort sätt inget liv, va i stallet 5-6 dagar i veckan me Ida och sen spelade jag
innebandy 3 dagar i veckan.. På helgerna hängde man antingen på kvidingediscot lr
på uppediscot. Man va skit cool tyckte man själv iaf haha :D



Ställen du bott på?
- Åstorp & England. Först 8 år på björnås, sen ett par månader på Fågelsångsgatan
sen i 10 år på Bjärshögsgatan sen 1 år på Fabriksgatan och nu bor jag i Rugby, England :D

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Ge alla i min familj vars 10 mille
- Köpa mej en takvåning i New York
- Manolos Manolos Manolos
- Fixa ett fett kreditkort

Asså alla jag vet har redan gjort detta så jag utmanar ingen haha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0