2 veckor :D

De har vatt fullt upp de senaste dagarna, igår åkte jag o Micki in

till stan för att käka lunch me en tjej som Micki gick på collage med..

Satt o käkade gott och snacka i två timmar sen gav vi oss ut på en liten

shoppingtur :D Jag tycker om shoppingturer :P

Sen följde jag med Micki hem o satt och softa sen körde hon mej hem

på kvällen..


idag fick man vakna tidigt fast jag igentligen va ledig, skulle följa me Micki

till sjukhuset.. Va inte riktigt lika lång väntan denna gången haha..

Sen stack vi in till stan så att jag äntligen fick gjort min tattuering..

Sen en sväng på stan innan vi mötte upp Micah och käkade lunch :D


Efter lunchen åkte vi tillbaka till mitt hus och la oss i våra bikinis i trädgården

och bara njöööt :D



Kommentarer
Postat av: Therese

Okej! Då får vi ses så jag kan få min tröja. :)

Vad blev det för tatuering?

2008-05-08 @ 19:58:12
URL: http://tarese.blogg.se
Postat av: Alex

Javisst, nemas problemas :D
De blev en färil på undersidan av handleden :)

2008-05-08 @ 20:37:07
URL: http://msAlex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0