Helgen

Fan vilken najs helg jag har haft..
Fredagen som igentligen skulle vara lung blev allt annat..
Michaela och jag drog in till stan där vi mötte upp Micah, Marco,
Paul, Tony, Marco 2 och Markus :D
Satt utomhus och drack massor me öl och redbullvodkas..
Senare drog vi vidare till mitt älskade sports bar där vi dansade
enda tills vi blev utslänga vid stängning :P

Lördagen, inte bakis alls faktiskt haha.. Micki och jag åkte till Coventry
för lite hederlig shopping, de blev inget annat än lite svenskt chocklad
och en skoförvarings-grej för min del på IKEA..

Sen va de att stressa hem då Micah skulle komma och hämta mej för vi
skulle på "Cage Rage" i Birmingham.. De va sååååååå sjukt roligt..
Tänk er två svettiga vältränade män som slåss och sparkas haj vilt i en
bur, det ska tilläggas att vi hade KANON platser, satt ca 2,5 meter från buren :D
Vid 11 halv 12 åkte vi tillbaka till Rugby och hem till Micah där de blev en film
innan jag somnade..

Idag, vaknar av att Michaela ringer mej och fråga om vi ska käka lunch,
visst sagt och gjort hon hämtade upp mej hos Micah sen vidare till vårt stammis
ställe Wheterspoon för en smarrig lunch, sen hem till mej sola en timme innan
vi mötte upp Graham o pojkarna på en uteservering för att käka glas..

Senare ikväll blir de bio, förmodligen kommer jag vara tredje hjulet då Micki
har en "dejt" haha men har jag tur hinner Micah komma oxå :P

Nää en dusch nu skulle sitta fint! Ha de..

Kommentarer
Postat av: Maria

Bra helg gumman? :)

2008-05-11 @ 22:53:45
URL: http://riiapiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0