I´m baaaack

Jaha då va man tillbaka hemma efter en underbar helg i Svedala..

Torsdag: Mesta delen av dagen gick åt resan men kom fram i HBG
vid halv 8 tiden.. Min kära pappa kom och hämtade mej.. Hem och pussa
omkull katt och hund sen blev de tacomiddag me Mams & Paps.. Mumms!
Efter de blev de en promenad me Dannjella och en liten visit av Jonas..
Va hemma vid halv 11 då jag satte mej på msn i 10 minuter innan jag kännde
att ögonen höll på att trilla ur skallen på mej så de blev sängen..

Fredag: Vaknade av att en klump hoppade upp i sängen och ville kela kl vid halv 8
låg och mös till 8.20 innan Mamma och jag gick och köpte majsbröd och sen käkade
frulle.. Kl 9 va de dax att dra till frissan för att klippa av allt mitt hår :D Nöjd som fan blevjag!
Sen hämtade vi upp Dannjella och begav oss till Väla..
Vid 3 tiden åkte Mams, Paps, Jag, Mirella & Nanna ut till Råbocka..
Min gamla barndomskärlek Jack kom och hälsade på, har inte träffat honom på 3 år
så de va jävligt kul, vi grillade, snackade skit och drack öl..

Lördag: Käkade frallor me mamma o pappa precis som alltid när vi e i Råbocka :)
Sen va de hem till åstorp och duscha o fixa till sej för vi skulle på 70 års fest.
Min syster har då fyllt 30 och hennes man fyllde 40 i lördes.. Käkade god mat och drack
faktiskt vin för en gångsskull.. Sen va de hem igen och börja fixa till sej inför kvällen..
Vid 7 tiden drog jag hem till Linnea där förfesten började :D
Vi tog tåget in till stan vid 10 där vi vinglade bort till Hampan.. Träffade så jävla mycke folk
så de va sjuuuuukt roligt.. Vid 1 vinglade jag helt ensam haha bort till tivvan där jag mötte
upp Mila och en massa andra.. Full som man va så minglade man runder me nya
människor hela tiden.. När klockan började närma sej 4 dansade Jag, Dannjella & Franky
ensamma på golvet till Spice Girls :D Efter stängning drog vi bort och köpte kebab
och gick o satte oss på knutan för att vänta på vårt tåg som gick 06.15..

Söndag: Kom hem vid 20 i 7 la me i sängen och kelade me katten som inte ville lämna
mej ifred.. Slocknade förmodligen runt 7.. Vaknade vid 12 av att Voje ringde och sa att
han skulle komma vid två.. Därimellan kom Dannjella och hade ett litet snack..
Vid 2 kom Voje, vi snackade skit, käkade kebabrulle och kollade Grease :P
Runt 6 tiden gick pappa och jag hem till farmor och fikade..
Sen va de hem igen och käka plankstek som vi hämtade på Milano.. Mmmm mums..
Sen bestod resten av kvällen av mys framför tv och jag somnade nog vid halv 11 tiden
jag hade ju inte fått allt för många timmars sömn under natten..

Idag: Vaknade vid 9 låg kvar o mös me Nanna o Mille innan jag började packa..
Kollade våra bästa år och sen packade de sista.. Sen vid 12 kom Pappa och hämtade
mej och körde mej in till knutan.. och nu 11 timmar senare sitter jag här hemma i England
igen..

Nää ska sova nu e mega trött..
Bilder från helgen finns som alltid på http://ajjeex.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Maria

Stolt över dig Skank, som lär dig dricka vin =) (Btw, hur gick de med "singel"livet i lördes) *host* hehe.

2008-05-27 @ 17:54:14
URL: http://riiapiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0