Trams..

 Ibland är man uttråkad ok?!

1. Värsta känslan?

Rädsla?

2. Bästa känslan?

Lycka


3. Din första tanke när du vaknar?

Bara 5 minuter till..
 

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?

Old phone på min svenska o Ring ring på den engelska
 

5. Har du någonsin varit kär?

Japp!

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?

Färg

7. Vad har du under sängen?

Dammråttor och spöken

8. Ser på?

Allt möjligt skit..
 

9. Lyssnar på?

De mesta..

10. Skriv nått smart!
Skulle jag? HAHAHAHAHAHHA

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?

Oj shit, hmm Morfar

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
"Hey Baby did u get my email?"

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Större?

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?

De får du väl fråga dom??? (Nå vänner hur skulle ni beskriva mej???)

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?

9/12-07 Spelarna kommer in på Camp Nou

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?

Fotboll hahah

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?

Ehh, min näsa???

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Flytta saker me tankar :P

19. Vad är du beroende av?
Coca-cola, skor och fotboll

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
En tv hahah

Kommentarer
Postat av: papps

Jag håller med dig på fråga 15.Det var himmelskt som inte går att besktriva.På fråga 17 min e kvar

2008-05-21 @ 13:28:28
Postat av: Henke

och jag som trodde det var huvudet och inte näsan

2008-05-21 @ 13:46:50
Postat av: Alex

Pappa: Jaaa Barca i hjärtat

2008-05-21 @ 16:02:08
URL: http://msAlex.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0