Uppdatering!

Ni får ursäkta den hemskt dåliga uppdateringen, jag har helt enkelt
inte varit hemma.. Men iaf nu får ni en 5 dagars uppdatering!

Torsdag: Har glömt va jag gjorde under dagen hahah kvällen blev de
iaf bowling me eliten sen en sväng på Merchatns..

Fredag: Upp tidigt me pojkarna och följde dom till skolan sen hem o ta
en snabbis dusch sen kom Micki, kollade igenom 2 sex and the city avsnitt
sen gav vi oss iväg till Sainsbury´s och inhandlade hårfärg. Sen bort till
Mickis pojkes skola och hämtade upp honom. Efter de hem till Micki, spelade
"fia me knuff" med hennes pojke, jag vann btw ;P Vid tre tiden körde vi hem till
mej igen där vi hämtade upp mina boys från skolan sen började vi färga håret.
Det blev naaajs! Jag e sjukt nöjd.. När vi va klara stack vi o köpte fish&chips till
pojkarna sen körde vi hem dom till Grahams syster..

Sen tillbaka hem till Micki där vi gick ut me vovven, plockade ägg och gullade me
kycklingarna :D Sen stack vi och köpte kinamat och drog hem till mej igen där
vi mötte upp Micah och kollade film..

Lördag: Kom hem igen vid 1 tiden, la mej på sängen i hela 10 minuter innan
Micki ringer och frågar om jag vill följa me och handla saker till hennes nya
ställe.. Visst man hänger ju på.. Slutade iaf me att vi körde till Coventry och IKEA :D
Jag ääääääääääälskar IKEA jag kännde mej som hemma, överallt va svenska flaggan
och det fanns svenska texter lite här och var. Jag investerade i en spegel.
Utanför kassorna hade dom en liten minishop me massor me svenska saker,
så som lingon, knäckebröd och massor me svenskt godis! Jag handlade kan jag ju säga.

Sen va de hem till Micki, käka middag och sen börja fixa sej inför kvällen..
Vid 10 anlände vi i Rugby där kvällen började på Merchants, senare drog vi
vidare till Sports Bar och även en 10 minuters visit på Walkabout..
Kvällen va underbar hade sjukt roligt och dansade som en galing.
Dock slutade kvällen lite mindre roligt då jag hamnade i bråk med ett äckel..
Efter att han gett honom en jävel kände jag mej nöjd och vi åkte hem!

Söndag: Vi flyttade runt lite här hemma, jag fick ett nytt sovrum, ny säng,
ny garderob osv osv.. Jag gillar de, jag gillar de skarpt!

På kvällen kom Micki och vi bestämde oss för att gå på bio, åkte och kollade
på "Forgetting Sarah Marshall" den va rolig som fan.. Helt klart sevärd :D

Måndag: Det är då bankholiday i England idag vilket innebär att de flesta är
lediga idag.. Jag vaknade upp ganska tidigt då vi hade bestämt att vi skulle åka
på utflykt me pojkarna idag, men jag fick snällt stanna hemma då min hals
rosslar och jag kan knappt andas.. Nog kul detta ju.. aja jag får ju sitta här och blogga
och nu ska lägga upp bilder på bilddagboken oxå..

Ha de!

Kommentarer
Postat av: Maria

How u feelin baby? :p

2008-05-05 @ 17:54:15
URL: http://riiapiia.blogg.se
Postat av: Alex

Baaaaaaaaaaaaad :/ Kom o kill me please!

2008-05-05 @ 18:14:30
URL: http://msAlex.blogg.se
Postat av: annika

nått på gånga med han än :P

2008-05-08 @ 15:33:20
URL: http://annika87hammar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0