26 dagar kvar..

Idag är det
- 9 månader sen jag flyttade till England.
- 1 månad kvar till julafton.
- 26 dagar till jag kommer hem.

Oh andra goda nyheter är att jag idag är stolt ägare till min aldelles
egna laptop :) Den blev beställd idag så den kommer ligga och vänta
på mej när jag kommer hem :) Naajs!

Birmingham i helgen va UNDERBART, high heels, snygga kläder,
snyggt smink goda drinkar och snygga män.. Me likie! Hade as roligt
och dansade natten lång.. Gick på nattklubb vilket jag inte vatt på sen jag
va hemma i våras (brist på nattklubbar i rugby) stor som fan va den med
olika rum med olika musik plus små lounger överallt där man kunde sitta
i mysiga soffor o dricka o snacka skit.. SÅÅÅÅÅ najs!
Jag spenderade självklart mest tid i RnB rummet där jag skakade loss :D
Va även inne i disco rummet då dom spelade ABBA o dancing queen :D

Nää nu ska jag bara lyssna färdigt på Craig David sen blir de duschen
ska till Dips snart..

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: dannjella

så du flyttar alltså tillbak? eller i dont fatt.

2008-11-25 @ 14:07:19
URL: http://vjykort.blogg.se/
Postat av: Alex

Haha jaa de gör jag, ska stanna iaf 6 månader till..

2008-11-25 @ 15:35:10
URL: http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0