38 dagar..

Då va de tillbaka till vardagen igen, i måndags efter pappa åkt
hem så pös jag hem till Gary där vi kollade film, blev Rambo 4
Jag älskar ju Rambo filmerna och jag blev inte besviken nu heller :D
Sen va vi ner en sväng hos Dips och snackade lite skit innan de va
dax att bege sej hemmåt..

Igår sov jag, de va sååå jävla skönt.. Naaaajs.. Sen på kvällen blev det
bio (igen, bara 3e gången på en vecka) det blev den nya Bond filmen.
ville igentligen inte se den men Paul uttnytjade "best matey" kortet så
jag hängde på.. Tur va väl de för den va riktigt bra, o Daniel Craig e cp
snygg som bond.. Grr naaaajs!

Idag har jag vatt o käkat lunch inne i stan sen fixade jag min mobil,
skönt att ha de avklarat nu.. Håll tummarna att den nya inte går o snear
på livet den oxå :S

Nu ska jag snart iväg igen, blir filmmys hemma hos Dips..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0