Bara för att ..

.. jag är sådär härligt uttråkad


HAR DU
Ett förhållande: Nefan
En bästa vän: Jajjamen
Haft ett seriöst förhållande: Ja de kanske man kan kalla de
Dejtat en av dina bästa kompisar: Eh nee
Blivit kär vid första ögonkastet: Nick Carter! haha
Fått ditt hjärta krossat: Jupp
Skrikit åt en lärare: Mhm, Olof Haraldsson (engelsklärare)
Kysst någon och sedan ångrat dig: HAHAHA
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: Självklart inte! (Mamma läser) 
Några smycken som kostat över 1000 kr: Dont think so
Snusat: En gång, riktigt räligt


DAGENS
Klädsel: Jeans o knälåg stickad kofta
Smink: Inte på vardagar
Frisyr: Hästsvans
Låt: Craig David- Officially yours
Vill ha: Var ska jag börja?
Sjuka: Huvudvärk
Drog: Ehh nä tack!
Saknad: Familjen, katt, hund, vänner, mat, laptopen osv osv
Köpt: Mjölk
Godis: Nope
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: Oh shit!


FÖRSTA
Bästa kompis: Voje
Bil: Jag bor i england, jag diggar inte vänstertrafik
Kärlek: Jack Nilsson haha
Husdjur: Har haft både katter och nån hund
Jobb: Förskolan i Kvidinge (HEMSKT)
Köpta skiva:  Ace of Bace
Piercing: Näsan
Konsert: Ehh minns inte


SENASTE
Personen som smsade dig: Vet ej min tele e avstängd
Personen som du kramade: Chris
Personen som ringde dig: Graham haha
Personen som du ringde: Graham
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Voje
Bilfärd: I måndags
Filmen du såg: The breakup


SKULLE DU
Våga hoppa fallskärm: Skulle vilja men vågar nog inte
Våga hoppa bungyjump: Samma där
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: EHH JAAAAAAAAAAA!!!!
Kalla dig själv lycklig: Jag har mina stunder
Hellre ta bilden än vara med på den: Beror på alkoholintaget
Kunna gråta över en kille: Tyvärr ja :/
Kunna gråta över en tjej: Aaa
Ljuga för någon: Jepp
Kunna springa 50mil: Inte o överleva iaf

VAD
Gör du just nu: tradar
Ska du göra imorgon: Ehh kolla massor me sex and the city avsnitt?
Säger du till dig själv när allt känns svårt: Inget, jag pratar me mamma
Har du med dig in på bion: Popcorn o cola
Är det för väder hos dig just nu: kallt mörkt o fuktigt 
Vad är det första du tittar på hos det motsatta könet: Ögonen o armarna
Skulle du göra om du vann på lotto: Oy, resa? Shoppa?

FRÅGOR
Är du blyg inför det motsatta könet:
Inte ett dugg
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 20 (ständigt 20)
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Jepp
Använder du huvtröjor: Älskar dom!
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Jaaaaaa!!!
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: Motsatta

VAL
Solnedgång eller soluppgång: Nedgång..
Sommar eller vinter: Valet är självklart, SOMMAR
Vilken ålder har varit bäst hittills: 20
Sova på sida, mage eller rygg: sida/mage
Kramar eller kyssar: Båda!


Så då har jag ännu en gång lyckats så ihjäl nårra minuter me helt
onödig fakta om mej själv.. Gaahh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0