Uppdatering De luxe!

Jag ber hemskt mycke om ursäkt för den väääldigt dåliga uppdateringen
jag har helt enkelt inte haft tid, har vatt busy busy busy :D

Veckan som gick va Jasmine här, de e tjejen som ska ta över efter mej.
Vi klickade direkt har haft sååå jävla roligt så de finns inte.. Denna tjejen
är guld värd den saken e säker!

Vi har vatt ute o käkat, umgåtts me pojkarna, festat, shoppat. festat,
myst, lagat mat, festat, kollat film, dubbeldejtat, firat halloween, kollat fotboll
och massa massa mer.. Fan va kul jag har haft!

Så åkte hon hem i tisdags morse, sen dess har jag hunnit med ett besök
hemma hos Gary, där vi kollade film, sen ett besök hos Dips, sen idag har
jag vatt och kollat på bonfire o raketer sen blev de bio me Jose o gänget..

Imorron kommer min älskade Paps hit :D Ska bli mega najs!
Än så länge är manchester united-arsenal matchen inbokad
och så bowling, sen lite shopping till mamma. Sen får vi se va vi mer
hittar på :D Ska bli kul att få traffa pappa iaf.. <3

Nää ska sova nu.. E ni riktigt snälla slänger jag upp några bilder från
veckan imorron..

God Natt!

Kommentarer
Postat av: mamma

slit nu inte ut din stsckars pappa

2008-11-07 @ 16:58:47
Postat av: sadfhgsdfd

hälsa kalle kalle

2008-11-09 @ 10:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0