Bitter sweet..

Då va de måndag igen, e de verkligen nån som gillar måndagar?
Gud vet att jag då inte gör de.. Usch..

Helgen då? Joo den va händelserik, i fredes kom Christelle och hämtade
mej vid 5 tiden, begav oss till Sainsbury´s och inhandlade tacos och vodka.
Hem till henne o börja fixa mat o självklart började drickandet :D

Satt och snacka skit o vid 9 tiden joinade Marcus oss.. Vid 11
skulle jag tro att hon va gick Marcus o jag ner till stan där vi
mötte upp Gary, Marco och Mike, satt på duck o snacka o drack
nårra öl innan vi mötte Nicolette och Kim och drog sen vidare till Sport bar.
Vid stängning drog vi vidare till the bank men jag va sleden då alkoholen
började tappa fästet om mej så jag pös hem rätt tidigt..

Lördag? Jag sov, jag sov som aldrig förr va helt slut i kroppen, varför
vet jag inte men de va skönt att sova haha..
Vid 7 började mass messningen, vid ett tillfälle fick jag sms av 7 personer
på en o samma gång haha, folk va sugna på utgång de va ett som va säkert.
Toby, snäll som han e kom och hämtade mej vid halv 9..
Sen mötte vi upp folket nere i stan.. Dans, inte så mycke alkohol, mer dans
och massa skratt bjöd kvällen på så jag va helt klart nöjd. Dom spelade
as bra musik på Sport bar så jag kan inte klaga.. :D
Vid 4 halv 5 delade jag, Dips och Gary en taxi hem..

Igår då? Jo kom hem vid 5 tiden, duschade, käkade gick o la mej..
Jag somnade vid halv 9 igår kväll haha undrar va som e fel på mej?

Idag då? Nää de e måndag så jag ligger lågt, bra film på tv ikväll så
den ska jag kolla..

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0