Gaaah

Jag har sagt de förr o jag säger de igen, Voje tack för att du står
ut me alla min konstigheter o tack för att du inte låter mej bli tokig.

Är precis hemkommen från utveklingssamtal me Henry och hans lärare.
När jag sitter i receptionen o väntar så kommer hans lärare
- Oh so you are Henry´s mum? Nice to meet you!

Liksom va? Sen när fan blev jag en 40 + thailändare??? Va hände?
Har visserligen inte kollat mej i speglen idag men såå drastiskt kan
jag väl ändå inte ha förändras??? Hmm..

Fylla ikväll. Bort ska alla problemen supas.. Naaaaajs..

Kommentarer
Postat av: sis

ha ha va skönt det inte är bara jag som blivit gammal =)

2008-10-18 @ 22:48:38
Postat av: Jack

Vilken inställning man har ;)

2008-10-20 @ 10:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0