HAHA

Asså fick precis denna på mailen ni MÅSTE läsa den haha

Jag hade precis satt mig ner på den offentliga toaletten när jag hörde
 en röst från toalettbåset bredvid som sa:
- Hej hur mår du?

Jag är ju inte precis den typen som brukar konversera med främlingar
 när jag sitter på toaletten, men jag vet inte
vad som flög i mig den här gången för jag svarade:
- Jo då, jag mår väl bra...!

Och den andre svarade:
- Vad gör du för nånting då?

Det var väl en ganska dum fråga tänkte jag, men svarade i alla fall:
- Jo, jag är bara ute och åker med bilen lite.

Det enda jag hade i tankarna just då, var att bli klar så fort som möjligt
så att jag kunde komma därifrån.
- Kan jag komma över till dig sen?

Hmm, olustigt, tänkte jag, nu började det gå för långt, men, hövlig
 som jag är så svarade jag ändå:
- Nej, det där är nog inte riktigt min grej... faktiskt!

Då hör jag den bredvid irriterat säga:
- Du, kan jag ringa upp dig senare? Det är nån idiot på toaletten här
bredvid som sitter och svarar på allt jag säger til dig...!


Kommentarer
Postat av: katta

HAHAHA så kass :P

2008-10-23 @ 10:45:51
URL: http://kiffao.blogg.se/
Postat av: Alex

HAHA såå bra :P

2008-10-23 @ 15:35:48
URL: http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0