Helgen

Vill bara börja med att säga, fy fan va trött jag e!

I fredes gick jag  upp med tuppen då ungarna skulle till skolan..
Så fort dom gått hoppade jag in i duschen och sen va de första
bästa buss in till stan som gällde, uppdrag hitta en skjorta till Graham
va de som gällde.. Sprang runder i rugby heeeela dagen utan att hitta ett
skit..  Mötte upp Paul och gick o käka istället haha sen körde han mej hem.

Vid halv7 bar det av in till stan igen och hem till Christelle, vi va bjudna på mat.
Träffade massa nya människor, var av en är min nya vän haha han heter Ben :P
Vid 10 gick vi ner till stan där vi mötte upp folket på Dirty Duck.. Kvällen
avslutades som alltid på Sport Bar, då jag inte fick komma hem tidigt
så följde jag med Jose hem och drack te innan han körde mej hem vid 3 tiden..
Somnade runt 4.

Lördag; vaknade kl 8 (efter endast 4 timmars sömn) vid 9 hämtade Paul upp
mej och vi begav oss till Leamington för han skulle klippa sej, sen bar det av
mot en "shopping by" asså de ser ut som ett litet samhälle men de e bara affärer
o nu menar jag inte vilka affärer som helst nee, de e en designer outlet..
Första affären vi gick in i va Dior, sen följde Hugo Boss, Ralph Lauren,
Tommy Hilfinger och D&G tätt efter... MEN den bääääästa affären där va den
som Paul fick släpa mej ut från JIMMY CHOOS.. Jag hittade ett par ankelboots
som jag struttade runt i och vägrade ta av mej.. Priset? Ahh bara en sisådär
365 pund, ta de gånger 12 o lite till så kan ni ju räkna ut va de e.. haha..
Jag va minst sagt i himmel riket!

Kom hem igen runt halv 5, byta om fort som fan o slänga på lite nytt smink.
Jose och Chris kom och hämtade mej vid kvart över 5 och så begav vi oss
mot bowlinghallen där vi mötte upp alla..
Spelade en runda och självklart vann jag (Stolt pappa?) haha
Efteråt gick alla och käkade på Weatherspoons och efter det begav vi oss bort
mot Style Bar där det dracks (väldigt mycke i vissa fall) o dansades o skrattades.
Vid 12 slaget bar det som vanligt av mot Sport Bar där vi dansade o drack ännu
mer innan vi blev utkastade vid stängning. Fast vissa av oss ville inte ge upp
så vi begav oss mot The Bank där mer dricka o mer dans lockade :D

Vid 4 stängde stället och Dips och jag skjutsade hem Fergus och Nicolette
innan vi åkte hem till honom.. Trött som jag va somnade jag i soffan hemma
hos Dips, vaknade dock i sängen imorse, han hade burit in mej haha ganska
gulligt :P

Idag har jag bara vatt hos Dips hela dagen o tatt de allmänt lungt..
Perfa söndag!

Nu är det dax för DP sen sängen, jag e fortfarande trött..

PS, 4 DAGAR KVAR SEN KOMMER MIN ÄLSKADE FAMILJ :D:D:D:D

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Håll dej ifrån allt vad skor heter Kram mamma

2008-10-06 @ 14:21:42
Postat av: Alex

HAHA aldrig i livet, vänta till vi åker till london o harrods :P

2008-10-06 @ 16:46:56
URL: http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0