Jupp jupp..

Har haft en väldigt händelserik dag idag, jag va i stan och köpte morrontofflor.
Sen följde jag me Graham och storhandla på Sainsbury´s sen målade jag
mina naglar.. Fullt upp med andra ord.. Anar ni sarkasmen? hmm..

Imorron e de iaf freda och jag kommer få ett liv igen, vid halv 7 ska jag åka
in till stan o hem till Christelle, dricka lite vin o så innan vi beger oss hem till
en irländare som jag aldrig träffat förr, han o hans housemate bjuder på mat iaf :)
Så förhoppningsvis en trevlig kväll med god mat o så lite vin. Kanske utgång sen
de vet man aldrig men de brukar ju sluta så..

På lördag ska jag upp tidigt för jag har lovat Paul att följa med honom och shoppa.
Han ska ta me mej till nått nytt köpcentra som jag aldrig vatt i innan, dom säljer
Jimmie Choos där så va mer behöver jag veta???
Sen på kvällen blir de förmodligen utgång igen..

Vill oxå påminna er om att idag e det exat en vecka tills min underbara familj
kommer hit o myser med mej, de ska bli en riktigt tjejweekend med skvaller,
shopping och vindrickande :D Ahh mys! Inte varje dag man får ha lite ensamtid
me mor o systrar så de ska bli sååå jäkla kul..
Åker ju till London på fredagen oxå, woho :D I do like London!

Nää nu ska jag ringa ett samtal sen blir de bingen för mej!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0