Uppdatering deluxe!

Okej då kör vi en uppdatering om hela helgen!

Torsdag: Gick upp med tuppen då ungarna skulle till skolan, så fort
dom va iväg skickade va de städning som gällde, dammsugade hela
huset plus dammtorka med mera på mitt rum.
Vid halv 2 kom ääääntligen min Mammi och mina kära systrar!
Det tjattrades hej vilt och dracks kaffe och allt va i en enda svensk röra :D

Efter kaffet gick vi på ölen direkt haha, vid 6 tiden åkte vi in till stan där vi
gick och käkade middag och drack mer öl, efter de en mini rundtur sen in
på Dirty duck för mer öl/vin och Christelle kom ner och sa hej :D
Det blev en ganska tidig kväll då alla va trötta haha..

Fredagen: Återigen upp me tuppen då det stod london på shemat!
Käka frulle fixå till sej och sen körde Graham oss till stationen i rugby.
Tog tåget till london och sen va de fullt upp.. Vi började med London eye
där vi till och med fick upp både Vevve o mamma. Vevve satt ner under hela varvet
men vi va väldigt stolta över henne haha :D När london eye va färdigt gav vi oss upp
mot Madame Tussauds fast innan vi gick dit så hade vi lunch, hittade nått litet
fik där det beställdes mackor och toast and eggs.. Självklart dracks det öl till :D
Sen va de Madame Tussauds som gällde, gick igenom de rätt snabbt och
igen Rebecca jag beklagar att dom hade tagit bort Johnny Depp dockan :/
Vi gick ju självklart ner i skräck källaren, och jag kan tala om för er att jag aldrig
ska gå med min mamma där igen, hon bokstavligt talat LYFTE mej framför
sej och använde mej som en sköld när dom hoppade ut och skrämde oss..
TACK MAMMA!

Efter Madame styrde vi mot Harrods, och behöver jag ens tala om för er att jag
va i himmelriket??? GUD me designer grejer, skor, väskor, smycken, kläder
ALLT dom hade verkligen ALLT! Ahh himmelriket..
Hann inte ens med att gå igenom hela, va ganska rörigt dessutom. Men vi
slog oss iaf ner och tog en 500 kronors fika inne på Harrods haha..

Klockan sprang iväg från oss så efter Harrods hann vi med nårra små affärer
innan vi fick skynda oss tillbaka till tågstationen..
När vi kom hem sen vid 11 laddade vi upp med vin/öl och chips och satt sen o
tjattrade ett tag innan lägg dax.

Lördag: Rebecca och jag gick bort till hotellet där Vevve o Mamma bodde och joinade
dom för lite hederlig engelsk frukost. Satt och pratade och skrattade så mycket att
en av dom andra gästerna ville komma o sitta vid vårt bord haha och nästa gång han
ska på semester så ska han besöka sverige hahahah..

Efter frukosten körde Graham oss till Coventry där de stod shopping på shemat!
Vi styrde kosan direkt mot Primark. Rebecca gick lös på kläderna och fick me sej
en hel del skatter därifrån, Mamma och Vevve hittade oxå nått så de va lyckat!
Efteråt gick vi o käkade lunch innan shoppingen fortsatte.
När vi va nöjda o belåtna kom Graham och hämtade oss och släppte sen av oss
i Rugby där det shoppades lite mer och sen gick vi o åt middag.

Sen på kvällen begav vi oss in till Rugby igen då krigrunda stod på shemat.
Mamma och Vevve höll bara ut till runt 11 (torrisar :P) men Becce och jag
joinade gänget och vi fortsatte drickandet, det känndes nästan som om vi
drack för att de inte skulle komma en morgondag haha.. Vid ett tillfälle stod
Becca me två drinkar i nävarna HAHAHAHA... 
Vid halv 1 gick jag, becca, paul, jose och chris bort till sport bar..
Där dracks det ännu mer, dansades massor och flörtades en del, både min dj
och min dörrvakt va där så jag hade fullt up haha.. Dips kom ner och sa hej och
sen va de mer dans o alkohol. När sport bar stängde begav vi oss hem till Paul
som bjöd på rom o cola.. 50/50 sådana.. Ueee...
Becca och jag va väl hemma runt 4 skulle jag tro.. haha

Söndag: Vaknade av att mamma o vevve ringde på dörren och kom upp och
terroriserade oss, packade ner allt som skulle tas hem haha, becca hade vissa
problem att få plats me allt haha.. Jag fick även en hel väska full me skor o sommar
kläder medskickat hem så de e skönt, tömningen har börjat haha..

Sen klädde jag o becca på oss så gick vi och käkade lunch, hamnade på en indisk
resturang där vi käkade lunch buffe.. Sen hem till mej igen och satt och snackade
tills de va dax för dom att åka hem..

När Graham kom tillbaka från flygplatsen kom Paul och hämtade upp mej så gick
vi på bio, såg "How to lose friends and alinate people" den va helt ok, fick ett
par goa skratt.. Sen hem, käkade lite crumble och pratade me pappa sen fick
jag ett sms från dips som frågade om jag ville gå på bio haha, visst hängde
me på bio igen, denna gången såg jag "death race" den va jävla bra..
HET som smet kille som hade huvudrollen.. :D
Sen va de hem o sova jag va minst sagt död och för att inte tala om bakis..

Men iaf, tack mamma o systrar för en underbar helg, har haft as roligt och
jag saknar er redan! Älskar er!

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

de är din skyldighet att skydda din mamma mot spöken// kram

2008-10-13 @ 15:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0