Good times..

Då  va helgen slut, o jag har haft en underbar helg..
I fredes va jag på dejt me de nya ragget, de gick bra haha..
Vettifan om jag ska träffa han igen dock hahah..

Och igår åkte jag o Christelle till Coventry o shoppa, Mamma dom har
primark i Coventry oxå så vi kan skippa de i london så tar vi de i Cov istället :D
Iaf shoppa lite, fikade och provade skor, massor me skor.. Ahhh underbart!

Sen åkte vi hem till Christelle ett tag, snackade lite fotboll med hennes man
och softade, sen va de hem o fixa till sej inför kvällen..

Blev upphämtad vid halv nio av Christelle o hennes man som körde oss hem
till Dan som hade lite förfest.. Satt där o snacka lite skit o drack nån öl sen begav
vi oss ut på stan, träffade tre nya killar igår, hel sköna.. :D Sattt på duck ett
tag innan vi begav oss till Sport Bar..
Väl inne på sport bar fick jag en ny beundrare, DJn haha.. Han spelade ABBA
dancing queen för mej o massa sånt :D haha rätt sött..

Men iaf vi dansade, drack o dansade ännu mer ända till vakterna mer lr mindre
slängde ut oss vid stängning haha :D Men iaf en UNDERBAR dag/kväll :D

Idag kommer Grahams syster o familj hit för sunday roast så jag får väl gå o klä
på mej nu o försöka se ordentlig ut :D

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0