Jupp

Jaha då va de torsdag.. De spöregnar ute, väldigt ovanligt..

Igår fick jag en inbjudan från Paul att följa med till Birmingham och
gå på konsert, va ett amerikanskt rock band som hette Gomez, aldrig
hört dom förr men de va kul att bara få komma iväg ett tag :D

Har även börjat leta ersättare för mej nu, har två kandidater än så länge.
Vi får väl se va som händer, ja vill ju inte att vem som helst ska komma hit
de e ju faktiskt mina pojkar dom ska ta hand om!
Måste erkänna de känns sjukt konstigt att nån ska komma o ta över mitt liv här.
Jag har ju ändå skapat mej ett helt nytt liv här med vänner och "familj" och de
känns jävligt konstig att lämna över de till nån främling.. :/

Aja nu ska jag ge mej ut i regnet o kylan för de e dax att hämta upp mupparna
i skolan..


ps, london killen är tillbaka, stackars mej :S

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

Hahaha, jag vet. Lite roligt iaf. :)

2008-09-04 @ 19:42:27
URL: http://maaandimoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0