Kommer hem!

Japp, då e de snart dax för mej att komma hem till Svedala igen..
Lr ja snart o snart, de e lite mindre än 3 månader kvar.. Men biljetten
är iaf bokad, den 20e december halv 2 landar jag i Köpenhamn..
Jag kommer sakna england, o människorna som har kommit mej nära
men jag har redan stannat fan så mö längre än va jag igentligen skulle
minns ni innan jag åkte hur de lät? "Jag ska fan inte stanna mer än 4 månader
MAX" haha idag är det exakt 7 månader sen jag kom hit..

Men jag har redan börjat jobba på mitt andra äventyr, har mailat med en som
bor i Barcelona och hon har lovat att hjälpa mej på alla sätt hon kan med att
hitta jobb och bostad där åt mej.. Jag ser verkligen fram imot de..
Så håll tummarna för mej.

Jag har upptäckt en helt ny sida av mej själv sen jag flyttade till england.
Innan har ALLA alltid sagt att jag e för hemma kär o visst jag känner mej som
tryggast när jag har min familj nära men jag har oxå kommit på att jag kan stå på
egna ben, jag är inte så hjälplös trots allt.. Och jag känner mej way too
rastlös för att komma hem, bo i åstorp/helsingborg och börja plugga..
Jag är bara 21 år och jag har endast mej själv att tänka på, ingen pojkvän
och tack o lov har jag inte satt mej i familjesituationen me
barn o hus o hela köret..  (Ni som har visst all kredit till er det krävs mod att
uppfostra och ta hand om en annan människa) men det är inget för mej
inte nu och förmodligen inte på mååånga år än.. Jag vill ut o resa,
upptäcka nya saker och träffa nytt intressant folk.. Är de nått jag har lärt mej av
att bo i England så är det,
Jag kan själv!

Kommentarer
Postat av: mamma

okey då bosätter pappa och jag oss i husvagnen

2008-09-24 @ 17:04:22
Postat av: dannjella

JAG KAN OCKSÅ SJÄLV!! :D

2008-09-25 @ 00:45:35
URL: http://vjykort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0