Phu, då va helgen över..

Fredagen spenderades hemma hos Paul där vi plöjde igenom 3 filmer.
Såg först Sweeny Todd och sen The Mist och så avslutade vi med Pirates 3.
En lung kväll helt i min smak.. Fas jag kom inte hem förrän klockan va 3..

På lördagen åkte jag o Marcus till Bullring i Birmingham för lite hederlig
shopping.. Jag tror inte att Marcus någonsinn vill åka o handla med mej
fler gånger haha, när dagen va slut va han stolt (nåja) ägare till ett par UNDERBARA
Gucci skor :D haha han inhandlade även en Ralph Lauren tröja.. Skit snygg!
Själv blev det bara en mysig stickad polotröja på New Look..

På kvällen samlades vi hemma hos Marcus o drack lite vin o öl och lyssnade
på musik, jag öppnade en ny värld för pojkarna när jag visade Lene Alexandras
musik video till "My boobs are OK" hahahaha den blev en hit!
Vid halv 12 tiden drog jag o grabbarna till Sport bar där jag även mötte upp mitt
nya ragg Dips ;) Det blev dock ingen sen kväll då jag skulle upp tidigt dagen efter.

Och så igår åkte vi till Manchester, skulle igentligen till London men de blev Man
istället.. Åkte och tittade på Old Trafford, Man Uniteds hemma arena, va även inne
i shoppen, men den va typ bara 1/3 så stor som Barca shoppen!
Sen åkte vi runt o kollade på saker o ting..

På kvällen kom Marcus o hämtade mej, vi skulle på bio men de sket
 vi i för dom visade inget roligt alls. Så vi gick till Weatherspoons så Marcus
fick käkat sen satt vi o snacka ett tag.
Sen gick vi hem till Marcus och kollade 2 Sex and the city avsnitt innan jag
åkte hem..

Nu är det 2 dagars jobb som gäller för mej sen vettifan va som händer, kanske
en het dejt i slutet av veckan? hahaha vi får se..

Imorron ska min mamma bli opererad, jag önskar såå att jag va hemma så jag kunde
följa med henne men jag får prata med henne imorron eftermiddag istället..
Hoppas de går bra Mammi <3

Nää nu ska jag lägga pojkarna, lite kel ska jag oxå ha innan som somnar haha..

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för att du tänker på mej vi hör om jag överlever detta/kram Mamma

2008-09-16 @ 08:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0