Skit!

Man ska aldrig åka o shoppa när man är ledsen lr på dåligthumör.
Jag skulle in till stan idag för att inhandla några nödvändiga saker..
Ni vet shampoo, balsam, duschtvål o ett par nya stövlar (då mina gamla
favvisar förtjänar att dö med värdighet) men det hela slutade med att jag
kom hem med ett nytt linne, en ny väska, en ny skjorta och plus allt de
som jag skulle köpa.. Hmmm.. Men mår jag bättre? Känner jag mej gladare?
Nope inte ett jävla dugg!

Prata me Mammi & Paps ikväll, hoppas de piggar upp

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

du e en riktig slarva/älskar dej/Mamma

2008-09-19 @ 16:09:42
Postat av: hahaha

sopa :P

2008-09-20 @ 05:41:18
Postat av: Alex

Mamma: Tack du e alltid så snäll, älskar daj mest!



Voje: DU är en sopa!

2008-09-20 @ 14:56:31
URL: http://msalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0