Tea all day long..

Jaha då va jag inne på dag 4 på min diet, går faktiskt över förväntan.
Jag har ju som mått att gå ner 7 kilo innan jul så jag kämpar på..

Alla som känner mej vet att jag har ett sötsug som inte är av denna värld,
värst av allt är mitt beroende av coca cola (som jag btw skyller på pappa)
men nu varje gång jag blir sugen på något då gör jag bara en kopp te :D
(kan ju tala om att de blir ett par koppar om dagen) men de e ju iaf bättre
än att trycka in kakor, cola och glass haha

Då va de snart helg, jippie, stora planer inför helgen redan :)

Imorron möjligtvis dejt time :P haha men inget e säkert..
Lördag blir de heldag med Marcus, vi drar till Birmingham för lite hederlig
shopping på Bullring (Nää mamma & Vevve jag ska inte shoppa,följer
med som smakråd åt Marcus) sen på kvällen blir de film/bio lr nått liknande.

Söndag därimot då bär det av till London, WOHO jag ska på Harrods :D
Ska även flitigt använda min nya kamera :D

Nää ska slänga mina muppar i säng nu

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: dannjella

JAg börjar på diet på måndag :D

2008-09-11 @ 22:17:38
URL: http://vjykort.blogg.se/
Postat av: Maria-

Inte ett ord till om den dära saken som hängde på sjukhuset i min blogg, tack :D hehe..

2008-09-12 @ 00:01:58
URL: http://riiapiia.blogg.se/
Postat av: Alex

Danni: Go dej :D Håll mej uppdaterad om hur de går :) Vi får stötta varandra!



Maria: HAHAHAHA CLOWNEN CLOWNEN!!!!!

2008-09-12 @ 13:51:32
URL: http://msalex.blogg.se/
Postat av: mamma

vad är de för diet något jag kan prova

Kram mamma

2008-09-14 @ 15:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0