Tradar..

Jag är uttråkad o så fick jag denna i mejlen så..

HUR

Svarar du i telefonen: Hej de e alex, eller Hello
Gör du när du är kär i fel person: har aldrig hänt
Tycker du om gul-bil-leken: kul på fyllan haha
Mycket pengar har du i plånboken just nu: Ehh 40 pund plus massor me mynt
Mycket är klockan: 22.23
Många kontakter har du på msn: Ingen aning, rensar rätt ofta
Spenderar du en regnig dag bäst: film, cola o chippe&dippe

VEM

Pratar du med på msn just nu?
Jonas
Ringde dig senast? Dips
Pussade dig senast? HAHA no comment
Vill du kasta en sten i huvudet på? Finns ju vissa nämner dock inga namn
Saknar du mest just nu? Min familj
Är din bästa vän av samma kön? Madde
Är din bästa vän av motsatta kön? Voje
Är ditt 10:e sms ifrån? Micah
Ska du träffa imorgon? Ingen aning
Umgicks du med senast? Michaela
Sov du med senast? mej själv
Festade du med senast? de vanliga gänget

JA- OCH NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna:
Japp
Gråtit en hel natt: Jepp
Åkt vattenskidor: Nej
Åkt rullstol: Japp
Gjort en bakåtkullerbytta: Yes
Köpt lösgodis för över 50 kr: De skulle jag tro
Haft träningsvärk:  haha jaa trott lr ej
Önskat att du var det andra könet: Gud nej!
Velat vara ett djur: hmm nee
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: HAHA Voje (sorry)
Tycker Harry Potter är bra: hyfsat
Hatat choklad: de finns ju faktiskt äcklig chocklad

VEM

Är i rummet med dig? hunden
Fick du senast sms av? Dips
Tänker du på nu? att åka hem
Pratade du senast i telefon med? Graham
Hus var du senast i? Grahams, bor liksom här
sa du senast "jag älskar dej" till: Voje
Önskar du var med dig nu? Min mammi
Är din favoritsläkting? Kan inte välja, hela min familj!
I din skola går dig mest på nerverna? Går inte i skolan


VAR

Går du skolan? Går inte i skolan
Är din telefon? brevid mej
är din mamma? i sin säng o sover
Sover du? min säng
Handlar du mest? Hmm olika
Fick du tag i tröjan du har på dig: topshop
Åkte du senast bil? igår
I ditt rum är du? I sängen

VAD

Åt du senast?
Sallad till middag
Drack du senast: Vatten
Är det för färg på dina byxor ? mörkblå jeans
närmaste saken som är blå ? patchs hundkorg
Gillar du mest med skolan? Går inte i skolan
Har du på fötterna:  raggsockar
Är din favorit färg: Svart
Vilken film såg du senast: The mummy
Hör du just nu ? regnet

HAR DU NÅGONSIN

1. Hånglat i mer än 3 minuter ? Ja
2. Sovit i en annan säng: Det har hänt ja
3. Hånglat på en bio: haha hmm
4. Hånglat i skogen? Aaa
5. Tyckt att din kusin är het ? Ehh hmm ne? uee :S
6. Sovit naken: Japp
7. Kört över hastighetsgränsen ? Jess
8. Målat om ditt rum ? Japp
9. Dansat framför en spegel: haha alltid
10. Fått hicka: Ja.
11. Dumpat någon? Ja
12. Stulit pengar från en kompis: ehh nää
13. Hoppat i en bil med folk du just träffat: Ja :S
14. Varit i slagsmål ? Ja
15. Smugit ur ditt hus: Nope
16. Haft känslor för någon som inte känt detsamma: Jupp
17. Hånglat med en främling: hmm
18. Älskat eller saknat någon ? Jess


Så då har jag slått ihjäl nårra minuter haha

Gonatt


Kommentarer
Postat av: annika

haha :P

2008-09-10 @ 07:26:54
URL: http://annika87hammar.blogg.se/
Postat av: Maria-

Din jävel, du var bara tvungen & påminna mig om sjukhuset också! FUCK OFF! haha .. Kiss an´ loove.

2008-09-11 @ 10:51:54
URL: http://riiapiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0