Tvi, blä..

Asså som ni säker kommer ihåg satt jag här om dagen o gnällde på
att jag hade ont i halsen.. Igår försvann de lika fort som de kommit.. :D

Dock när jag blev väckt kl 1 inatt av Micah så märkte jag nått annat.
JAG E DUNDER FÖRKYLD! Näsan e så täppt att jag knappt kan andas.
Mitt huvud känns som de väger runt 100 kilo och jag bara ser allmänt snorig
och äcklig ut.. Myyyyys faktor 10 på mej alltså..

Idag e de Henrys födelsedag :D Han blir hela 10 år :D
Jag och Graham har lagt ihop pengar och köpt en digital kamera
till honom, så jag hoppas han ska bli glad :)

Och sen till Pappa och Ekvall: NI SUGER!
så då va de sagt..

Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: mamma

gratta Henry från oss & krya på dej kram mammis

2008-09-26 @ 16:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0