Uppdatering!

Vill börja med att säga att jag fortfarande e sjuk! Feel free to feel sorry for me!

Fredag: Va minst sagt döende, hade 39.5 i feber men kämpe som man är
följde jag ändå med ut och käkade middag med familjen, de va ju trots allt
Henrys födelsedag.. När jag väl kom hem så stupade jag i säng 20 över 8..

Lördag: Vaknade upp och mådde mycke bättre, febern va borta.. :D
Christelle kom hit och höll mej sällskap ett tag. Vid halv 10 på kvällen
kom Toby och hämtade mej så vi åkte in till stan (skulle igentligen stannat
i sängen men jag va tvungen att komma ut från huset) gick bort på dirty duck
och mötte upp lite folk.. Vid halv 12 drog vi bort till sport bar där de dansades
och skrattades och jag drack nog ca 5 liter vatten under kvällens gång..
Vid 2 så åkte jag o Dips hem till honom där han pysslade om mej med te och
mysig filt.. sen somnade jag som en stock..

Söndag: Vaknade av att Dips satte en bricka med fruktost på sängen till mej..
Ganska mysigt faktiskt.. Sen körde han mej hem vid 1 tiden..
Kl 3 invaderades vårt hus av barn.. Vi käkade glass pizza o annat onyttigt.
Vid 5 åkte vi till Coventry för att gå på laserdome.. JAG VANN! WOHO heja mej.
Men ansträngningen tog sitt pris, tappade nästan rösten och nu har jag fått en
jävla hosta.. KUL! Men men jag vann iaf :D

Nä nu ska jag försöka få tag på min mammi o pappi..

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0