Helgen

Usch ja, då va ännu en helg över..
Denna helgen har vatt riktigt najs :D

I fredes va jag hemma hos Dips och kolla film.
Sen i lördes börja de me att jag o Michaela åkte in till Rugby
o käka lunch och shoppade lite. Blev en jeanskjol från topshop
för min del.. Vi blev indragna på en pub av en kille vars lillebror
fyllde år, de tvingade i mej en sambuca shot o jag tycker inte ens
om jävla sambuca :S

Sen va de hem o börja fixa till sej.. Vid halv 8 tog vi tåget till Birmingham
där Rachel hämtade oss på tågstationen. Sen åkte vi o köpte lite alkohol
inför kvällen o sen begav vi oss hem till Rachel..
Vid halv 11 åkte vi ner till stan..
Fan va roligt jag hade, vi dansade, vi shottade, vi dansade lite till och så
självklart en massa flörtande :D Halv 5 va jag hemma imorse..

Idag? Jo jag har soooovit, kollat tv o sovit lite till...

Nu har jag en hel vecka me jobb framför mej.. 24/7 vecka.. Kuuuul..
Sen fyller jag ju år på tisdag oxå ;S Jag blir gammal haha..

Nää ska snart nanna igen. Ha de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0