Jupp mupp

Asså två inlägg på en o samma dag.. Jag kanske börjar få tillbaka blogg
formen igen? Eller nått..

Vill iaf gratulera min systers man Peter för han har fått ett nytt jobb,
de va inte länge du va arbetslös, go Peter!

Fredag idag alltså.. Blir lungt för min del, ska på middag o bio bara..
Va på bio igår oxå haha, såg 17 again, den va as bra, som jag skratta.
O sen e han ju för jevla söt oxå ;)
Ikväll ska vi iaf se fast & the furious, säger ju bara VIN DIESEL mmmmm ♥

Sen imorron e de Johans förlovningsfest så de ska bli trevligt :)

Ha en bra fredag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vin diesel, öööööörk. hahahahah. miss u slyna.

2009-04-19 @ 22:51:05
Postat av: dannjella

den va från mig dannjella, men de fattade du nog.

2009-04-19 @ 22:51:44
URL: http://vjykort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0