Uttråkad

Lite tidsfördriv..


Lovar du att vara ärlig? kanske de kanske
Du heter:  Eva Alexandra Sabina Jönsson
Smeknamn: kärt barn har som känt många namn: Alex, Allie, Pillan, P-pillan, Jönsson, Blondie
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Olika
Beroende av: Skor, fotboll och coca-cola

Vad tror folk om dig?: Bitchig, högljudd, omtänksam, easygoing osv
Stämmer det?: Till en viss del ja, bitching hmm inte så mycke längre va nog värre
när jag va yngre haha sen högljudd haha joo de e jag nog
Vad får du oftast komplimanger för?: mina tuttar haha
Vad säger du för att imponera på någon?: Hey, I´m swedish hahahaha
Hur imponerar man på dig?: Humor och självironi

Brukar du skratta för dig själv?: haha, ja de händer
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Svenska mobilen: "Saknar dej redan" Engelska mobilen: "Can I call u now?"
Var bor du?: Rugby England
Trivs du där?: Ja det gör jag verkligen men saknar Svedala
Äger du några converse: ja, ett par svarta

Sprit, cider, vin eller öl: Hmm olika, fast dricker mest öl 
Brukar du bli för full: Haha njaa de va ett tag sen faktiskt..
Är du allergisk mot något: Inte direkt e bara lite känslig mot nickel bara
Hur svarar du i mobilen: "Yo"
Antal timmar sömn inatt: ca 5 (gäääääsp)


Brukar du komma i tid: Innan jag flyttade till england ja, men här e alla alltid sena
När mår du bra: När jag är omringad av nära o kära o när barca vinner :D
När blev du fotad senast: Igår, Michaela tycker om att fotta mej när jag lider
Hur känner du dig nu: Magen gör fortfarande lite ont o jag e cptrött
Vanligaste färg på dina kläder: svart jeans svart svart o nämde jag svart?

Vad tycker du om fötter: Har inga problem me fötter så länge dom e frächa
Vad saknar du: min familj o vänner
Hade du en bra kväll igår: Neeeeeeeeeeeej va hos doktorn o fick medicin
Favorit dryck på morgonen: apelsinjuice
Rakar du benen: nope, använder epilator

När brukar du oftast gå och lägga dig: Ganska sent
Är du blyg?: Gud ja! De första två sekunderna haha
Sysslar du med någon idrott: Inte längre :(
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, i filmens värld
Har du spytt offentligt: HAHAHAH bjuvsfestivalen när jag va 14 år


Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Spela fotboll, dricka öl o stå upp o kissa haha
Är du nöjd med ditt liv: Både ja o nej..
Är du bortskämd: HAHAHAHAHAH no comment
Vad gör du i morgon: Först jobba sen träffa Dips
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Kändis? Allvarligt?

Vad längtar du till?: sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jaa <3
Vad använder du för shampoo?: Elvive color
Hur gammal är du: Blir 22 om 6 dagar :S
Tycker du om någon just nu: kanske lite


Gröna eller röda äppeln: gröna
Gillar du golf: minigolf ja
Vilken tid gick du upp idag: 08.00
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: jess


Är det okej att gråta: ja, klart
När grät du senast: Igår, min mage höll på att ta dö på mej
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Oj spara?
Bär du glasögon eller linser: Måste använda mina glasögon när jag sitter vid datan
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nee verkligen inte


Har du piercing: Navel, näsa o en massa i öronen
Vill du gifta dig: Jaa
Vill du ha barn: Kanske
Solar du ofta: Bara när solen e framme
Är du bra på att laga mat: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA


Är du flygrädd: Usch ja, jag hatar de
Hur vig är du: Ja en elefant har nog mer smidighet än va jag har
Är du musikalisk?: HAHAHA jo visst, har du hört mej sjunga?
Vad dricker du helst när du är törstig: nått kallt o bubbligt
Vilken är din favoritglass: Magnum Mystica


Tror du på ett liv efter döden: Nope
Tycker du om sushi: Njaa de e ätbart
Vad äter du helst när du ser på film: allt som inte är nyttigt
Har du tandläkarskräck: JAAA
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällmänniska utan tvekan


Vilken ögonfärg har du: greeen
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: Nupp, de e nasty
Röker du: Noooo
Hur ofta tränar/motionerar du: När jag får tummarna ur röven
Senaste låt du hörde: Alesha Dixon- the boy does nothing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0